V tomto článku naleznete tipy, jak snadno projít bezproblémovým nákupem od výběru zboží až po jeho objednání.
Hledání zboží
Zboží můžete vyhledávat pomocí nabídky v katalogu zboží anebo jej vyhledávat zadáním jeho názvu ve vyhledávacím dialogu v horní části stránky. Pokud dané zboží nenaleznete, můžete využít kontaktního formuláře na naší zákaznickou podporu.
Košík
Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Vložit do košíku. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
Přihlášení
Přihlásit se můžete jako: Nový zákazník, pokud u nás nakupujete - zaregistrujte se a pokračujte v objednávce. Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem, vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali. E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
Doprava a platba
V průběhu vytvoření objednávky se Vám vždy zobrazí dostupné způsoby dopravy a platby včetně jejich cen. Nadrozměrné zásilky (nábytek, velké obrazy apod.) vozíme ve vybraných dnech po předchozí dohodě vlastní dopravou kamkoli v ČR.
Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky máte k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.
Další informace
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte naší zákaznickou linku. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete vždy informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.